CANT

Les classes de cant particular van dirigides tant a persones que vulguin iniciar els seus estudis de cant com a gent amb experiència prèvia.

Comptem amb un departament de cant format per professionals  de diferents àmbits , per tant, ens adaptem a les teves necessitats i estils: pop, rock, teatre musical, clàssic, etc. Mitjançant una primera entrevista personalitzada trobarem  el professor que millor s’adapti al que busques.

La durada i periodicitat de les sessions s’organitzen directament amb el professor, adaptant-se a les teves possibilitats.

A les classes es treballarà la tècnica i el repertori en el que estiguis interessat/da. A més, tens la possibilitat de participar en els diferents esdeveniments que des del departament es programin durant el curs: audicions, concerts, etc.

Instrument i més

Coaching

Preparació al càsting

MEMORY ofereix un servei especialitzat per a totes les persones que vulguin preparar-se per a una audició: musicals, sèries de televisió i spots publicitaris, entre d’altres.

Entrenament per a intèrprets

Endinsar-se en el teatre musical des d’un enfocament eminentment pràctic.

Donar recursos i eines tècniques bàsiques, essencials i indispensables en les disciplines principals del teatre musical (interpretació, cant i dansa) per tal que l’alumne pugui afrontar de manera autònoma un muntatge teatral.

Generar una actitud d’assaig i de treball, que implica concentració, constància, compromís i capacitat de treball en equip.

Potenciar en els alumnes l’autonomia, l’autocrítica, la versatilitat (no l’especialització) i una mentalitat desperta, àgil, oberta i disponible.

Proves d'accés a l'Institut del teatre

Sessions fetes a mida per a l’alumne que estigui realitzant les proves de l’Institut a les diferents modalitats. Amb professorat especialitzat en aquest tipus de prova.