1a. edició de Mou-te!

#josócmemoryitu

– El diumenge 30 de abril, a partir de les 11:30h., no et perdis la 1a. edició de Mou-te! que organitza Escola Memory amb motiu del Dia Internacional de la Dansa i que tindrà lloc a la Nau Bostik, a Barcelona.

En Mou-te! trobaràs tres espais escènics, tres públics diferents i tres espectacles coreogràfics. Els intèrprets són alumnes de Recorregut Professional per Adults, Mòdul de Musical, Mòdul de Dansa, Batxillerat escènic, TC de dansa i alguns grups dels recorreguts d’infantil i de juvenil.

A les 11:30h començaran el tres espectacles a l’hora, amb el seu públic i en el seu espai corresponent. Una vegada finalitzi la primera funció, el públic canviarà d’espai per poder veure un segon espectacle, i ho tornarà a fer per veure el tercer.

Així al final del recorregut, els tres públics hauran passat pels tres espais i hauran vist els tres grups d’alumnes. Cada passi tindrà una durada de 20 minuts.

Les entrades per assistir-hi es poden comprar a recepció de l’escola a partir de l’1 de abril. També es podrà comprar a taquilla de la Nau Bostik el mateix dia.

Aquesta entrada ha estat publicada a Activitats.