L’Escola

MEMORY és una escola de teatre especialitzada en les disciplines de cant, interpretació, dansa i claqué, oberta a Barcelona l’any 1994, seguint el model del famós centre lectiu “Performing Arts La Guardia”, de Nova York. Ni a Catalunya ni a tot l’Estat existia llavors ni un sol centre d’aquestes característiques. L’Escola Memory va néixer d’una il·lusió; era el somni d’un grup de professionals de l’escena, gent que volia posar a l’abast de la joventut allò que a ells mateixos els havia mancat: formació.

La direcció de l’escola és compartida per Àngels Gonyalons i Txell Gonyalons.

Amb més de 20 anys d’experiència, i adaptant-se constantment a les exigències competitives de la realitat laboral artística, MEMORY s’ha consolidat com a centre de formació integral per a adults, joves i nens, convertint-se en referent formatiu d’actors, cantants i ballarins.

L’ampli equip de professors, reconeguts docents a l’hora que professionals en actiu de la música, la dansa, el teatre i el món audiovisual, doten a l’alumne de les eines necessàries per desenvolupar-se dins d’aquestes àrees artístiques, sigui amb vocació amateur o professional, en funció del tipus de curs.

MEMORY ofereix diferents estructures i recorreguts de formació que faciliten que cada alumne trobi els curs que més s’adapti als seus interessos i/o necessitats.

Tant si vols dedicar la teva vida als escenaris com si t’ho prens com una afició, o vols formar-te, pregunta’ns, tenim el curs que més s’adapta a tu!