Formació

MEMORY. ESCOLA DE TEATRE, DANSA I MUSICAL té un ampli ventall de formacions pedagògiques que s’adeqüen a les necessitats de totes aquelles persones, des de petits/es a grans, que tinguin inquietuts artístiques en les disciplines de la dansa, el cant, el claqué i l’interpretació, així com tots/es aquells/es que vulguin esdevenir intèrprets professionals en dansa, cant o art dramàtic.

L’escola pot presumir d’una gran qualitat artística i una impecable exigència pedagògica, degut a l’equip docent de professionals que vetlla per l’educació acurada i personalitzada de cada alumne/a.  L’objectiu més important és el benestar de l’alumne/a i que tothom trobi l’educació artística que vol i necessita en aquell moment.

Les formacions de MEMORY. ESCOLA DE TEATRE, DANSA I MUSICAL són: